نحوه ساخت پروفایل حرفه‌ای در وردپرس

شنبه 1 مهر 1396
22:05
محسن حقیقت جو

نحوه ساخت پروفایل حرفه‌ای در وردپرس

ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس

در این مطلب با معرفی افزونه ساخت پروفایل حرفه ای در قالب وردپرس در خدمت شما هستیم.

افزونه ساخت پروفایل حرفه ای در قالب وردپرس امکان عضویت در وردپرس را فراهم می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید برای هر کاربر یک صفحه اختصاصی برای پروفایل آن ها ایجاد کرده و قرار دهید. با استفاده از ساختن پروفایل در وردپرس می‌توانید صفحه نویسندگان و کاربرانی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند را حرفه‌ای تر و کاربر پسند کنید. همچنین می‌توانید فیلدهای جدیدی در پروفایل قرار دهید.


معرفی افزونه ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس

افزونه‌ی ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس افزونه ultimate member نام دارد. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید پروفایل کاربران را در وردپرس ایجاد کنید.

فعال سازی افزونه

ابتدا افزونه Ultimate Member را نصب و فعال سازی کنید. سپس روی زیر منوی جدیدی که با عنوان مدیریت کاربران در پیشخوان سایت اضافه خواهد شده کلیک کنید.

در صفحه اول در منوی Setup باید برگه‌های مربوط به پروفایل کاربر، تنظیمات اکانت، صفحه نمایش اعضا، صفحه عضویت در وردپرس، صفحه ورود در وردپرس، صفحه خروج در وردپرس و صفحه فراموشی کلمه عبور وردپرس را انتخاب کنید.

تنظیمات مربوط به کاربران

سپس به منوی کاربران مراجعه کنید و برای سفارشی سازی کردن گزینه‌هایی مانند نقش کاربری پیشفرض، فرمت لینک نمایش کاربر، فرمت نام نمایشی کاربر، نمایش نام کاربر با حروف بزرگ، لینک دادن به صفحه کاربر در پروفایل کاربری، نمایش دایرکتوری کاربران، نمایش تصویر گراواتار برای کاربر، نوع آواتار، امکان فعال کردن استفاده از رمز قوی هنگام فراموشی کلمه عبور و در نهایت امکان ویرایش ایمیل خصوصی کاربران اقدام کنید.

سپس به منوی تنظیمات حساب کاربری مراجعه کرده و تنظیمات کاربران را سفارشی سازی نمایید. در این بخش می‌توانید تنظیمات مربوط به نمایش رمز اکانت، تعیین حریم خصوصی برای کاربر، نمایش اطلاعیه در حساب کاربری، حذف حساب و متن دلخواه برای حذف حساب کاربری، امکان نمایش یا عدم نمایش نام و نام خانوادگی، امکان ضروری کردن نام و نام‌خانوادگی کاربر، اجازه دادن به کاربران برای تغییر ایمیل، مخفی کردن حساب کاربری توسط اعضا و ضروری کردن انتخاب کلمه عبور قوی را تعیین نمایید.

تنظیمات مربوط به دسترسی

در این قسمت می‌توانید دسترسی‌های لازم افزونه مانند دسترسی به وبسایت، اجازه به میهمانان برای ورود به سایت در بخش wp-admin، تعیین دسترسی برای مدیران، تعیین تعداد مجاز برای تغییر رمز، تعیین لیست سفید و سیاه برای IP و ایمیل با دامنه خاص و مسدود کردن نام‌های کاربری خاص مانند admin، administrator و.. را تعیین نمایید.

تنظیمات مربوط به ایمیل

با مراجعه به منوی ایمیل‌ها می‌توانید نام ارسال کننده ، ایمیل مورد نظر برای ارسال ایمیل‌های سایت، استفاده از HTML در فرم‌های ایمیل، فعال و غیر فعال سازی و تعیین متن ایمیل‌ها در هر قسمت را مشخص کنید. همچنین می‌توانید از امکاناتی مانند اجباری کردن برای تایید ایمیل توسط کاربر را هم سفارشی سازی نمایید.

تنظیمات اعلان‌ها

در قسمت اعلان‌ها می‌توانید متن مورد نظر خود برای عضویت کاربر در سایت، بررسی حساب کاربری یک کاربر خاص و حذف حساب کاربری که توسط ایمیل برای مدیر سایت ارسال می‌شوند را فعال یا غیرفعال نمایید.

تنظیمات مربوط به آپلودها

با مراجعه به منوی آپلودها نیز می‌توانید بر روی قسمت‌هایی مانند تصاویر کاربران، تصاویر کاور برای کاربران، اندازه تصاویر بندانگشتی، کیفیت تصاویر آپلود شده و میزان حجم و اندازه آن ها مدیریت کنید.

تنظیمات مربوط به سئو

با مراجعه به منوی می‌توانید برای بالا بردن سئوی سایت، عنوان و متای توضیحات را برای صفحه پروفایل کاربران مدیریت کنید و از شورت‌کدهای موجود برای صفحه پروفایل کاربران در آن استفاده کنید.

تنظیمات مربوط به ظاهر

در این قسمت می‌توانید همه صفحه‌های مرتبط با پروفایل کاربران را با رنگ‌بندی دلخواه خود مدیریت کنید. این صفحه این امکان را در اختیار شما می‌گذد که علاوه بر رنگ‌بندی‚ موارد دیگری مانند اندازه، ترازبندی، انتخاب عناوین هر بخش، تعیین استایل برای دکمه‌ها و… را سفارشی سازی نمایید.

فرم عضویت، ورود و پروفایل

با مراجعه به زیرمنوی فرم‌ها می‌توانید فرم‌های جدید ایجاد کرده یا فرم‌های عضویت، ورود و پروفایل پیشفرض موجود در افزونه را به دلخواه ویرایش نمایید. به علاوه می‌توانید فیلدهای دلخواهی مانند آی‌دی شبکه‌های اجتماعی، انواع فیلدهای متنی، چک‌باکس، چند انتخابی و… را در فرم اضافه کنید.

همچنین می‌توانید برای هر یک از فیلدهای ساخته شده یک آیکون دلخواه با رنگ‌بندی و استایل اختصاصی انتخاب کنید و سایر گزینه‌های هر فیلد همچون ضروری و غیرضروری بودن فیلد، امکان ویرایش فیلد توسط اعضا، تعیین فیلدهای لینک‌دار و… را نیز مدیریت نمایید.

در انتها بعد از ذخیره تنظیمات پروفایل کاربران در سایت نمایش داده خواهد شد. که امکان نمایش خلاصه پروفایل کاربر، نمایش مطالب کاربر و دیدگاه‌ها در آن وجود دارد. علاوه بر این با تعریف فیلدهای مختلف می‌توانید سایر اطلاعات کاربران را نیز در آن نمایش دهید.

ما امیدواریم که توانسته باشیم با ارائه این مطلب افزونه ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس را به خوبی معرفی کرده باشیم. همچنین اگر نکاتی در رابطه با افزونه ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: کلیک کنید.

منبع: تیک تم


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی قالب ها و افزونه های برتر وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]